Çalışan Cbox Link Çeviri Sitesi 2016 - Resimli Anlatım

GetIDN - Cbox Premium Link Generator for FREE
İyi geceler, iyi bayramlar! Taptaze çalışan sapasağlam bir cbox link çeviri sitesiyle daha karşınızdayım! Bonus olarak sitenin nasıl kullanacağını resimlerle adım adım öğrenebileceksiniz. Sitede çoğu cbox sitesinde olduğun anında çeviri yapan botlar mevcut. Bu botlar sayesinde hiç beklemenize gerek kalmaz. Ayrıca auto link check özelliği free kullanıcılar için de aktif. Dosya limitlerini tam olarak bilmiyorum. Çevirdikleri siteler aşağıda;

DESTEKLENEN SİTELER

1fichier.com, 2shared.com, 4shared.com, alfafile.net, extmatrix.com, faststore.org, filefactory.com, fileflyer.com, filesflash.com, inclouddrive.com, prefiles.com, rapidgator.net, secureupload.eu, share-online.biz, up.4share.vn, uploaded.net, uptobox.com, userscloud.com, yunfile.com

KULLANIM

ADIM 1: Resimde de görülen register butonuna basın.


ADIM 2: Gerekli alanları doldurup üye olun.


ADIM 3: Kayıt olduktan sonra cbox a yönlendirileceksiniz. Cbox taki name kısmına nick inizi yazın ve Login butonuna basın. Belirlediğiniz şifreyle giriş yapın. Ardından message kısmına çevirmek istediğiniz linki yapıştırın ve Enter ile gönderin. Linkiniz anında çevrilecektir.



Reklamı geç diyerek siteye ulaşabilirsiniz.



14 Eylül 2016 Turbobit Premium Link Generator, Eylül 2016 Premium Link Generator, 1fichier premium link generator, 4shared premium link generator, bitshare premium link generator, crocko premium link generator, easybytez premium link generator, filepost premium link generator, filerio premium link generator, freakshare premium link generator, hipfile premium link generator, letitbit premium link generator, terafile premium link generator, mixturecloud premium link generator, netload premium link generator, firedrive premium link generator, rapidgator premium link generator, shareflare premium link generator, turbobit  premium link generator, uploaded premium link generator, uploading premium link generator, uptobox premium link generator, sockshare premium link generator.



Not: Premium link generator sitelerine girmek istiyorsanız,tıkladığınız linkten sonra karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın. Bir sorun ile karşılaşırsanız lütfen bize bildirin.
Next
Zaten en yeni kayıt.

3 yorum

Click here for yorum
engin
admin
25 Kasım 2016 23:33 ×

userscloud.com çevirmiyor Failed to Process your Link. Please try again in 30 seconds. Bağlantınızı İşlemede Başarısız Oldu. Lütfen 30 saniye içinde tekrar deneyin. Ben tekrar denedim tekrar aynı hatayı verdi.

Reply
avatar
29 Kasım 2016 20:06 ×

http://link.tl/TkwR kaliteli cbox http://link.tl/TkwR

Reply
avatar
F.altay
admin
26 Mart 2021 10:46 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Thanks for your comment